21 Mai 2024 Editia #4655
Adunari
Generale
Anunt de
Mediu (ANPM)
Imobiliare
vanzari-cumparari
Citatii /
Licitatii
Oferte
Serviciu
Pierderi
Acte / Diverse
AGBRBBZCLDBDJGRGJILIFOTPHTRVL

Anuntul AZ Teleorman

Birou fizic de preluare Anunturi
Piata ROMANA, Bucuresti
- vezi locatie -
Program: L-V: 10.00 - 15:00
Bd. Magheru nr. 32 - 36, Anexa E ( intre statiile de metrou de la Piata Romana)
E-mail: florentina@mediapress.ro
mareste harta

Anuntul AZ® - ziarul regional al Munteniei

Anunturi judetul Teleorman

Subsemnatul Stanciu Darius Mihai, declar pierdut carnet student emis de Universitatea Petrol si Gaze, Facultatea de Stiinte Economice MMC, anul IIl declar nul. 15 Mai 2024
Pierdut carnet de student emis de Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Drept pe numele Ion Alecsandru- David si il declar nul. 15 Mai 2024
Subsemnata Rotariu Andreea Cristina, studenta la Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori din cadrul Academiei de Studii Economice, anul I, declar pierduta legitimatia de student pentru reducere/gratuitate la transport. O declar nula. 15 Mai 2024
Subsemnata Stoica Diana Anamaria Iris, studenta la Academia de Studii Economice facultatea FABBV Bucuresti, declar pierderea legitimatiei de student emisa de facultate, si o declar nula. 15 Mai 2024
ANUNT PUBLIC APM BRAILA. OMV PETROM SA, cu sediul in municipiul București, Sectorul 1, Strada Coralilor, nr. 22, anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "Construire parc fotovoltaic Oprișenești inclusiv branșamente și racorduri" propus a fi amplasat in județul Brăila, oraș Ianca, sat Oprișenești, Str. Brăilei, nr. 106 Cv21, P248. Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul APM Brăila - mun. Brăila, Bulevardul Independenței, nr. 16, Bloc B5, Brăila și la sediul OMV Petrom din municipiul București, strada Coralilor, nr. 22, Sector 1, in zilele lucrătoare intre orele 9:00- 13:00. Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Brăila. 30 Apr 2024
Subsemnata Tudose Elena, studenta in anul 2 la Universitatea Politehnica Bucuresti Facultatea de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei, declar ca mi-am pierdut legitimatia de student. O declar nula. 22 Apr 2024
Anunt de participare la licitatie deschisa pentru inchiriere bunuri 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Municipiul Campia Turzii, cod de identificare fiscala 4354566, Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, judetul Cluj, telefon: 0264-368001, fax: 0264-365467, e-mail: primaria@campiaturzii.ro 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: spatiul nr. 3 in suprafata de 47,02 mp si spatiul nr. 4 in suprafata de 33,56 mp, din Hala Agroalimentara ,,Piata Muresului" situata in municipiul Campia Turzii, str. Muresului, nr. 18, jud. Cluj, inscrisa in CF nr. 54583 Campia Turzii, sub A1.1, avand numar cadastral 54583-C1, care apartine domeniului public al municipiului Campia Turzii Inchirierea se face conform art. 333 si art. 335 din O.U.G. nr. 57/2019 si conform H.C.L. nr. din 78 din 27.04.2023. 2. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, camera 38, judetul Cluj, sau se poate descarca in format electronic, gratuit, de la adresa www.campiaturzii.ro, sectiunea consiliul local/acte administrative/hotarari de consiliu local 3.2. Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul locatorului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Evidenta si Gestiunea Patrimoniului din cadrul Municipiului Campia Turzii, judetul Cluj 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4. Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 14.05.2024 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2024 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, camera 1, judetul Cluj 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 22.05.2024, ora 12.00, sala de sedinte a Municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, judetul Cluj 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Cluj, Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr. 2-4, cod postal 400117, telefon: 0264-596111; fax: 0264-595844, e-mail: tr-cluj-reg@just.ro 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 19.04.2024 22 Apr 2024
21 Mai 2024Editia #4655
Ziarul Anuntul AZ®